LIONWHEEL, תוכנה לניהול משלוחים, חדשנית לניהול משלוחים מבוססת ענן SaaS, שנועדה לחולל מהפכה בענף הלוגיסטיקה. החברה, שהוקמה בשנת 2018 על ידי בוגרי הטכניון בעלי ניסיון עשיר בלוגיסטיקה ומדעי המחשב, שמה לה למטרה למודרן מערכות מיושנות לניהול משלוחים. הפלטפורמה משרתת אלפי לקוחות בישראל וברחבי העולם, ומציעה פתרונות הן לחברות משלוחים B2B והן לניהול הפצה B2C. LionWheel, המתמקדת באוטומציה, תכנון מסלולים וממשק משתמש אינטואיטיבי הזמין גם בעברית, מספקת פתרון מקיף לניהול משלוחים יעיל ומתקדם.

כיצד התחילה LionWheel?

LionWheel הוקמה בשנת 2018 על ידי קבוצת בוגרי הטכניון בעלי רקע בתעשייה וניהול, מדעי המחשב וניסיון מיחידה 8200. מתוך הכרה בחוסר היעילות של מערכות לוגיסטיקה מסורתיות, הם ביקשו ליצור פתרון מודרני המותאם לצרכים המתפתחים של ניהול משלוחים. המומחיות המעמיקה שלהם בלוגיסטיקה וטכנולוגיה הובילה לפיתוח LionWheel, תוכנה מבוססת ענן SaaS לניהול משלוחים. המייסדים זיהו צורך אמיתי בתהליכי עבודה משופרים ויעילים יותר בתחום, מה שהוביל אותם לתכנן מערכת שלא רק משדרגת את הלוגיסטיקה, אלא גם משפרת את חווית המשתמש. כיום, LionWheel משרתת אלפי לקוחות בישראל ובעולם, ומציעה פתרון מקיף הן לחברות משלוחים B2B והן לניהול הפצה B2C.

מהם המאפיינים המרכזיים של LionWheel?

LionWheel מציעה חבילה מקיפה של תכונות שנועדו לייעל את ניהול המשלוחים עבור עסקים. אחת התכונות הבולטות היא יכולות האוטומציה שלה. על ידי אוטומציה של תהליכים מקצה לקצה, LionWheel מפחיתה את העבודה הידנית, ממזערת שגיאות ומגדילה את היעילות. זה כולל עיבוד הזמנות אוטומטי, מעקב אחר משלוחים ואישורי מסירה.

תכונה מרכזית נוספת היא פונקציונליות תכנון המסלולים המתקדמת. האלגוריתם של LionWheel מייעל את מסלולי המשלוח כדי לחסוך זמן ודלק, דבר המהווה גורם מכריע הן להפחתת עלויות והן לשיקולים סביבתיים. תכונה זו מאפשרת לעסקים להתמודד עם יותר משלוחים בפחות זמן, תוך שיפור הפרודוקטיביות הכוללת.

אפליקציית השליחים היא גם מרכיב משמעותי ב-LionWheel. אפליקציה סלולרית זו מספקת לשליחים עדכונים בזמן אמת, סיוע בניווט ויכולת לתקשר ישירות עם המנהלים. זה מבטיח שנהגים תמיד מעודכנים ויכולים להסתגל במהירות לכל שינוי או בעיה שעולה במהלך המשלוחים.

לבסוף, ממשק המשתמש של LionWheel תוכנן מתוך מחשבה על קלות שימוש. המערכת זמינה בעברית, פונה במיוחד למשתמשים ישראלים, ומציעה חוויה חלקה הדורשת מינימום הדרכה. לוח המחוונים אינטואיטיבי, ומספק תובנות ואנליטיקה ברורים המסייעים לעסקים לקבל החלטות מושכלות.

בסך הכל, תכונות אלו הופכות את LionWheel לפתרון חזק וידידותי למשתמש עבור צרכי ניהול משלוחים מודרניים.

מדוע חוויית המשתמש של LionWheel ייחודית?

חוויית המשתמש של LionWheel בולטת בזכות העיצוב האינטואיטיבי והפונקציונליות המקיפה שלה. הפלטפורמה נבנתה מתוך מחשבה על נוחות המשתמש, ומבטיחה שגם מומחי לוגיסטיקה ותיקים וגם משתמשים חדשים יוכלו לנווט בה בקלות. הממשק זמין בעברית, ומותאם במיוחד לצרכים של משתמשים ישראלים ומנגיש אותו לעסקים מקומיים.

אחד ההיבטים הייחודיים של LionWheel הוא האוטומציה מקצה לקצה. מתכנון מסלולים ועד לניהול בלדרים, כל שלב מיועל כדי לצמצם מאמץ ידני וטעויות. אפליקציית השליח מספקת עדכונים בזמן אמת, ומשפרת את התקשורת והיעילות.

בנוסף, LionWheel משתלבת בצורה חלקה עם מערכות קיימות, ומאפשרת הטמעה קלה ללא שינויים משמעותיים. גמישות זו מבטיחה שעסקים יוכלו ליישם את LionWheel מבלי לשבש את הפעילות השוטפת שלהם, מה שהופך אותה לבחירה מעשית עבור חברות המעוניינות לבצע מודרניזציה של ניהול הלוגיסטיקה שלהן.

LionWheel, שהוקמה בשנת 2018 על ידי בוגרי הטכניון, מציעה פתרון מודרני לניהול משלוחים באמצעות תוכנת SaaS מבוססת ענן. LionWheel, המשרתת אלפי לקוחות ברחבי העולם, פונה הן למגזרי B2B והן למגזרי B2C. התכונות העיקריות כוללות אוטומציה עבור מערכות קצה, תכנון מסלול יעיל, אפליקציית שליחים ידידותית למשתמש וממשק בעברית. חווית המשתמש הייחודית של LionWheel בולטת בזכות הפתרונות ההוליסטיים שלה מקצה לקצה וקלות השימוש, מה שהופך אותה לכלי בעל ערך בתעשיית הלוגיסטיקה.